• budzma.by
  • Пра нас
  • Крама
Будзьма беларусамі! Будзьма беларусамі!
telegram www.instagram.com/budzma/ Facebook.com vk.com twitter.com youtube.com
  • Актуаліі
  • Меркаванні
  • Маё права
  • Гісторыя
  • Літаратура
  • Фотарэпартаж
  • Афіша
  • "Будзьма!" прапаноўвае

АФІША

АФІША
УСЁ
ВЫСТАВЫ
ЛІТАРАТУРА
КАНЦЭРТЫ
ІНШАЕ
  • ГОРАД ▼
    • Брэст
    • Віцебск
    • Гродна
    • Мінск
    • Магілёў
    • Гомель
Google
Іншае Брэст

Брэст. Лекцыя пра куратарства ў еўрапейскім музеі сучаснага мастацтва

Пачатак: 04.11 (19:00)
Прастора КХ
(Брэст, вул. Халтурына, 21)

Праект «Еўрапейскае кафэ – адкрытая прастора Еўропы» і праект «На пуці да сучаснага музея» 

4 лістапада (аўторак)

19:00

Прастора КХ
(Брэст, вул. Халтурына, 2\1)

Запрашаем на публічную лекцыю Андэрса Крэйгера

«Куратарства ў еўрапейскім  музеі сучаснага мастацтва: мастацтва пасля палітыкі ідэнтычнасці»

Анатацыя лектара:

«Вясной 2014 года MuHKA (Музей сучаснага мастацтва Антвэрпэна) паказаў групавую выставу «Хіба ты не ведаеш, хто я? Мастацтва пасля палітыкі ідэнтычнасці» (Do not You Know Who I Am? Art After Identity Politics). Яна стала вынікам майго супрацоўніцтва з іншым куратарам музея па імені Наў Хак (Nav Haq) з Англіі. У нас былі розныя адпраўныя кропкі для пачатку сумеснай працы над выставай. Маім асноўным жаданнем было адкрыць наш музей мастакам новага пакалення, і таму я запрасіў 13 мастакоў ва ўзросце да 35 гадоў. Нам хацелася паказаць, як некалькі пакаленняў мастакоў працуюць з тэмай ідэнтычнасці, супраціву «палітыцы ідэнтычнасці» як спосабу працы і ўспрымання. Наў запрасіў 13 мастакоў і дуэтаў, некаторыя з якіх былі старэйшыя за 35. Але ў выніку, некаторыя з «маіх» мастакоў выкарыстоўвалі выбраныя Навам тэмы і візуальныя стратэгіі, а шматлікія «яго» мастакі таксама былі наватарамі.

Але больш важным за гэтыя куратарскія нелады стаў уклад саміх мастакоў – прапарцыйна прадстаўленых мужчынамі і жанчынамі практычна з усіх частак свету: Усходняй і Заходняй Еўропы, Расіі і Сярэдняга Усходу, Азіі, Афрыкі, Паўночнай і Паўднёвай Амерыкі. Гэта таксама мае значэнне ў сучаснай выставачнай справе, асабліва ў нашым выпадку. Мастакі працавалі з вобразамі і аб’ектамі ў розных фарматах і тэхніках, якія тым не менш былі аб’яднаныя дзякуючы ідэям, канцэпцыям і гісторыям, расказаным з мінімальным выкарыстаннем мовы. Мы хацелі, каб гэтая выстава, якая заняла абодва паверхі нашага музея, уцягвала нашых наведнікаў актыўна, але не інтэрактыўна. У гэтым сэнсе можна сказаць, што яна была традыцыйнай па форме, але ўспрымалася па-іншаму. Крытыкі і прафесіяналы адзначылі, што выстава паўстала не ў выглядзе дакументацыі і каментарыя, а як першасны комплекс разнастайных візуальных і прасторавых (і ў меншай ступені тэкстуальных) фарматаў, неабходных для артыкуляцыі сучаснасці.

Я раскажу пра дэталі выставы і пакажу некаторыя працы. Папярэдне пазнаёміцца ​​з выставай і спампаваць каталог можна на мікра-сайце afteridentity.muhka.be».

Пра лектара:

Андэрс Крэйгер (нарадзіўся ў 1965 г. у Швецыі) – з 2010 г. куратар MuHKA ў Антвэрпэне, Бельгія, з 2012 г. – адзін з рэдактараў лонданскага мастацкага часопіса «Afterall». Быў дырэктарам мастацкай акадэміі Мальмё, куратарам «Lunds konsthall» на поўдні Швецыі, чальцом каманды праграмы «European Kunsthalle» ў Кёльне.

Арганізоўваў выставы па ўсёй Еўропе як незалежны куратар, апублікаваў мноства артыкулаў у мастацкіх часопісах і каталогах, выпусціў некалькі кніг у якасці рэдактара. У 1990-я быў ​​дырэктарам скандынаўскага інстытута сучаснага мастацтва ў Хельсінкі (NIFCA) і дырэктарам – заснавальнікам інфармацыйнага офіса Рады міністраў паўночных краін у Вільні.

Мова лекцыі: руская

Уваход вольны!


« Папярэдняя падзея
Наступная падзея »

Апошнія навіны

    Каляндар
    18-24 студзеня. Што святкуем? Па чым сумуем?
    Асоба
    Памёр гісторык Леанід Лыч
    Грамадства
    29-гадовы дырэктар Нацыянальнага гістарычнага музея пакідае пасаду
    Грамадства
    18-гадовы палітвязень узяў віну на сябе, але і яго сяброўку не вызвалілі. Зірніце, як ён малюе
    Мастацтва
    Мастак з Плошчы пераменаў: Карціна «Ромка, выходзь» аб тым, каб хлопцы выходзілі гуляць у мяч, а не паміраць
    Грамадства
    Вольскі: «Яны ня хочуць, каб большасьць палюбіла іхні сьцяг, герб, лідэра»
    Мастацтва
    Палессе стане адной з сусветных пляцовак, дзе пройдзе конкурс мастакоў
    Грамадства
    «Выйшаў па цыгарэты і знік». Малады рэжысёр пяць месяцаў сядзіць на Валадарцы
    Грамадства
    У Мінскім раёне бацьку семярых дзяцей судзілі за бел-чырвона-белыя жалюзі
    Спорт
    Беларускіх футбалістаў зрабілі невыязнымі. «Каб захаваць дзяржаўныя грошы ў дзяржаве»
    Маё права
    Аўдыё пра забойствы і лягеры для пратэстоўцаў. Беларускія праваабаронцы зьвярнуліся ў ААН
    Спорт
    Škoda адмаўляецца спансіраваць ЧС па хакеі, калі ён пройдзе ў Беларусі
    Мастацтва
    У Полацку адкрылася выстава Канстанціна Вашчанкі
    Грамадства
    Лісты за краты. «Цісну рукі, абдымаю і веру ў хуткае вызваленне!»
    Грамадства
    Фазэль прызнаў, што зараз у Беларусі мала шанцаў прыняць ЧС па хакеі

Афіша

  • 20.01 19:00Анлайн-канцэрт Андрэя Мельнікава
  • 21.01 19:00Літаратурна-музычнае мерапрыемства “Мой Багдановіч”
  • 06.05 20:00Народны альбом

УСЕ ПАДЗЕI

Рассылка навінаў

Важнае пра нас

  • Што такое "Будзьма беларусамі!"
  • Рэкламадаўцам
  • Асобы кампаніі
  • Усе праекты "Будзьма!"
  • Рэдакцыйная пошта: razam@budzma.org

Папулярнае

    • Віктар Марціновіч: А зараз вернемся да нармальнага жыцця?
    • Ад пракату «Доваду» да закрыцця кінатэатраў. Падводзім вынікі 2020 года ў беларускай кінаіндустрыі
    • Як у свеце адрэагавалі на візіт Рэнэ Фазэля да Лукашэнкі
    • «Словы мацней»: Аляксандр Памідораў чытае твор Зямы Піваварава
    • Інфармацыйныя спецаперацыі супраць Беларусі ў заходніх СМІ

Ахова спадчыны

  • Смуткуем…
  • Сумесныя кансервацыйныя працы
  • Новыя перспектывы супрацы
  • Другое жыццё твора мастацтва
  • Праблема Жыровічскага манастыра вырашана
© Грамадская культурніцкая кампанія «Будьма беларусамі!», 2008-2019.
Логотип
Распрацавана і звярстана Логотип компании IBWM