• budzma.by
  • Пра нас
  • Крама
Будзьма беларусамі! Будзьма беларусамі!
telegram www.instagram.com/budzma/ Facebook.com vk.com twitter.com youtube.com
  • Актуаліі
  • Меркаванні
  • Маё права
  • Гісторыя
  • Літаратура
  • Фотарэпартаж
  • Афіша
  • "Будзьма!" прапаноўвае
13.07.2016 | Навіны "Будзьма!" Adnak!

Канцэпцыя і фірмовы стыль Фестывалю aDNaK! ад AIDAPioneer

AIDA Pioneer Branding & Creative Company на замову грамадскай культурніцкай кампаніі “Будзьма беларусамі!” распрацавала канцэпцыю і фірмовы стыль для Сёмага фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі aDNaK!, які прайшоў у Мінску з 5 мая па 30 чэрвеня 2016 года.

01-8

Канцэпцыя: «аDNаK! – ген беларускага крэатыву».

Сэнс:

У апошнія гады беларускаарыентаваных праектаў у рэкламе стала заўважна больш. Беларуская мова для рэкламіста зрабілася звыклым сродкам, каб зрабіць крэатыў больш яскравым і трапным. Сёння зварот да роднай культуры і гісторыі, увядзенне ў рэкламную камунікацыю аўтэнтычных сімвалаў дазваляе брэндам наблізіцца да свайго спажыўца. Але ўжо зараз відавочна, што спыняцца на павярхоўным пераносе традыцыйных арнаментаў на сучасныя вырабы замала. Варта ісці глыбей. Каб ствараць сапраўдныя шэдэўры ў рэкламе трэба раскрыць у сабе «ген беларускага крэатыву».

Такім чынам, мэтамі Сёмага фестывалю aDNаK з’яўляюцца:

– даследаванне і расшыфроўка беларускага крэатыўнага кода,вылучэнне лепшых рысаў беларускаарыентаванай рэкламы;

– фіксаванне працэсаў эвалюцыі беларускага рэкламнага рынку;

– папулярызацыя, своеасаблівая «прышчэпка беларускасці» для рэкламістаў, кліентаў і спажыўцоў.

Візуалізацыя:

Візуальнае рашэнне канцэпцыі будуецца на прынцыпе шматслойнасці, пошуку прыхаваных элементаў і сэнсаў.

У напісанні назвы фестывалю і ў лагатыпе праступае знаёмая ўсім абрэвіятура DNK.

02-9.jpg

03-9.jpg

Сімвалам беларускасці, унутраным слоем, тым самым «генам беларускага крэатыву» стаў геаметрычны патэрн-арнамент з клічнікаў. У ім таксама можна разгледзець стылізаваныя спіралі DNK.

Пераемнасць канцэпцыі з папярэднімі гадамі выяўляецца ў захаванні чырвона-белай каляровай гамы і традыцыйнага знаку Фестывалю —клічніку.

04-8.jpg

Увасабленне стылю на розных носьбітах

Білборд

Billboard.jpg

Постэр

Poster-2.jpg

Дыпломы пераможцаў

dyplomy.jpg

Сувенірная і прома-прадукцыя

Majka_Pack.jpg

Sovenir.jpg

Photo01.jpg

Photo02.jpg

Photo03.jpg

Photo04.jpg

Photo05.jpg

Photo06.jpg

Замоўца

Грамадская культурніцкая кампанія “Будзьма беларусамі!”

Выканаўца

AIDA Pioneer Branding & CreativeCompany

Зміцер Апаленіс, Аляксей Чарняўскі, Віктар Сеўрукоў.

Аздабленне фестывальнай прасторы

Анатоль Лазар, студыяі дызайнаў “Адліга”.

Адаптацыя стылю для некаторых носьбітаў і фарматаў

Анатоль Лазар, студыяі дызайнаў “Адліга”;

Ігар Назаранка, дызайнер.

marketing.by

Tweet

Апошняе ў рубрыцы:

valiancina_shauchenka
Грамадства

«Па схеме бчб». Ці ёсць межы ў колеравага маразма?

«Ці можна мне вясной насіць сваё чырвонае паўпаліто і белую шапку, а летам белыя штаны і чырвоную кашулю?», запыт з такім пытаннем карэспандэнт НЧ накіравала да начальніка Слуцкага РАУС...

valiancina_shauchenka
Грамадства

У вас усё атрымаецца. Цяпер я ў гэтым абсалютна ўпэўнены: Ігар Лосік спыніў галадоўку

Ігар Лосік спыніў галадоўку пасля 42 дзён і звярнуўся да беларусаў. "Я решил прекратить голодовку. Почему я это сделал? Точно по собственному желанию. Я не принимал пищу...

valiancina_shauchenka
Грамадства

«Вярнуцца ў новую Беларусь». Як зьмянілася жыцьцё студэнтаў, якія зьехалі пасьля перасьледу за пратэсты

Як склаўся лёс трох беларускіх студэнтаў, якія з натхненьнем успрынялі леташнюю выбарчую кампанію, далучыліся да пратэстаў і трапілі пад перасьлед уладаў — у публікацыі Свабоды. ...

valiancina_shauchenka
Навіны "Будзьма!" Літаратура

«Словы мацней»: Ганна Комар чытае Францішка Аляхновіча

Гэты ролік – працяг відэапраекта ад кампаніі «Будзьма беларусамі!», Саюза беларускіх пісьменнікаў і Беларускага ПЭН-цэнтра «Словы мацней». Гэты праект – рэакцыя на пераслед людзей, якія неўзабаве пасля згаданых...

Апошнія навіны

    Грамадства
    «Па схеме бчб». Ці ёсць межы ў колеравага маразма?
    Грамадства
    У вас усё атрымаецца. Цяпер я ў гэтым абсалютна ўпэўнены: Ігар Лосік спыніў галадоўку
    Грамадства
    «Вярнуцца ў новую Беларусь». Як зьмянілася жыцьцё студэнтаў, якія зьехалі пасьля перасьледу за пратэсты
    Навіны "Будзьма!" Літаратура
    «Словы мацней»: Ганна Комар чытае Францішка Аляхновіча
    "Культурызм" з Віктарам Марціновічам
    Віктар Марціновіч: Бягом глядзець «Дарагіе таварышчы»!
    Грамадства
    Інвестклімат Беларусі: ад абвалу рэйтынгу бяспекі да адмены чэмпіянату
    Грамадства
    «Крымінальны» 2020-ты. Як і за што пратэстоўцы атрымлівалі тэрміны зняволення
    Грамадства
    Алена Анісім: Для беларускай мовы наступае чарговы выклік
    Мастацтва
    Леанід Шчамялёў ― летапісец эпохі, пясняр прыгажосці
    Грамадства
    Як паводзіць сябе на допыце. 8 парадаў адваката
    Грамадства
    Чыноўнікі прыдумалі, як замацаваць статус Усебеларускага народнага сходу
    Музыка
    Nizkiz у інтэрв'ю Жыццё-маліна: Мы адназначна вырашылі — навошта маўчаць пра тое, што ў цябе ўнутры
    Каляндар
    Каляндар на 25-31 студзеня. Што святкуем? Па чым сумуем?
    Музыка
    Беларускі фонд культурнай салідарнасці распачынае анлайн-фэст #АртыстыПерамогі!
    Каранавірус
    Чаму адны хварэюць на кавід цяжэй за іншых? Прычынай могуць быць антыцелы-пярэваратні

Афіша

  • 27.01 20:00Рэха. Шчыры анлайн
  • 06.05 20:00Народны альбом

УСЕ ПАДЗЕI

Рассылка навінаў

Важнае пра нас

  • Што такое "Будзьма беларусамі!"
  • Рэкламадаўцам
  • Асобы кампаніі
  • Усе праекты "Будзьма!"
  • Рэдакцыйная пошта: razam@budzma.org

Папулярнае

    • Спрэчнае жыццё бацькі беларускай граматыкі
    • Віктар Марціновіч: Бягом глядзець «Дарагіе таварышчы»!
    • Як паводзіць сябе на допыце. 8 парадаў адваката
    • Дзве матрыцы і адна Галгофа Аляксея Навальнага
    • Што паглядзець у Глыбокім? Згушчонка, барока, радзіма Ластоўскага

Ахова спадчыны

  • Смуткуем…
  • Сумесныя кансервацыйныя працы
  • Новыя перспектывы супрацы
  • Другое жыццё твора мастацтва
  • Праблема Жыровічскага манастыра вырашана
© Грамадская культурніцкая кампанія «Будьма беларусамі!», 2008-2019.
Логотип
Распрацавана і звярстана Логотип компании IBWM