Вядомага беларускага дызайнера Анатоля Лазара (Wiecier Mechaniczny) гэты праекта аж натхніў на стварэнне для яго адмысловага лагатыпа. Мы звярнуліся па каментар да спадара Анатоля, каб высветліць, што ж яго так уразіла.
“Несур'ёзна намаляваць нешта стратэгічна-сур'ёзнае – гэта цяжка. Насамрэч я бачу сэнс у тым, што нехта ў такой гульнявой і правакацыйнай форме намагаецца расхістаць жорсткую палярнасць нашага грамадства. І гэта вельмі сур'ёзна. І мне гэта цікава. Цікава бачыць, як пачынаецца, і цікава чакаць, што будзе далей. А тое, што ў якасці формы абраныя такія каталізатары тролінгу...” – распавёў Анатоль Лазар.

Нагадаем, што “Родныя гульні” – гэта серыя галасаванак-“двубояў”, праз якія любы ахвочы без гвалту і крыві зможа “перамагчы” з тым сімвалам, які падаецца раднейшым. Усяго такіх параў у “Родных гульнях” 15. Першая двойка – гэта гульня World of Tanks і Нацыянальная бібліятэка Беларусі. За кожную пару можна галасаваць цягам пяці дзён.
Родные игры: Полоцк VS Александр Солодуха. Выбирайте!
“Так, я доўга смяяўся, калі ўбачыў увесь медыйны канцэпт і асабліва склад намінантаў на званне "родных" сімвалаў Беларусі. "World of Tanks" супраць Нацыянальнай бібліятэкі?! Гэта геніяльна! Карацей, зачапіла гэта мяне. Я сам вельмі люблю фэйкі, правакацыі з гумарам і добрыя показкі”, – падсумаваў Анатоль Лазар.